Otázky k platbě a stornování


Jak probíhá platba?
Při rezervaci zaplatíte zálohu, jejíž výše závisí na pronajimateli. Doplatek je splatný 6 týdnů před nájezdem. Mnozí majitelé umožňují zaplacení doplatku na místě při předávání klíčů. Co konkrétně žádá majitel Vašeho domu Vám rádi sdělíme.

Co se stane, když chci stornovat?
Můžete kdykoli od Vaší rezervace odstoupit. 

  • Odstoupení musí být uskutečněno PÍSEMNĚ. 

  • Po obdržení Vašeho odstoupení, obdržíte od nás potvrzení storna. Výše nákladů je vyplývá výhradně z rezervačních podmínek nabízejícího. Cestovní kancelář nemá na výši odškodnění žádný vliv. Na všeobecné podmínky nabízejícího je odkazováno. Pokud je cestovní kancelář pověřena vyřízením klientova storna, může být zvýšen poplatek za zpracování. 

  • Uzavření pojištění proti stornu se důrazně doporučuje. Pak můžete rány osudu jakými jsou např. nemoc, nezaměstnanost aj. pojistit tak, abyste zaplatili jen malý obnos.

  • Pojistná ochrana je účinná teprve po zaplacení pojistného.

  • Pojistné (pokud je přes nás uzavřeno) je přesně uvedeno v potvrzení rezervace.

  • Po zaplacení smluvně dlužných stornopoplatcích můžete s fakturou za storno požadovat částku po své pojišťovně. Rádi Vám při tom pomůžeme. Přirozeně zdarma.

Jak vysoké jsou stornopoplatky?
Splatná částka se řídí zpravidla výší nájemného a dobou před nájezdem. Částky kolísají od pronajimatele k pronajimateli a jsou uvedené ve Všeobecných zprostředkovacích a nájemních podmínkách. Abyste si tyto přečetli, klikněte v levém menu na odkaz "Všeobecné zprostředkovací a nájemní podmínky" pod menu "Servis". V horní části stránky, která se Vám otevře, tyto podmínky najdete. Před online rezervací se Vám tyto aktuálně zobrazí. Rezervace BEZ souhlasu se Všeobecnými zprostředkovacími podmínkami u nás není možná.

rekreační dům dovolená s holidayhome.net

Spojujeme hosty a hostitele. Osobně. Férově. Úspěšně.

Stáhněte si aplikaci holidayhome.net a spravujte všechny své destinace na první pohled.

GP
GP
© 2024 holidayhome.net