Hotline Service denně od 9.00 - 17.00 hod.

Česká republiky: 228-888400
ze zahraničí: 00420-228-888400

Otázky ohledně průběhu rezervace a objednávky

Otázka: Mohu si také objednat na poslední chvíli? Jak potom probíhá rezervace?
Odpověď: Krátkodobá rezervace je u holiday home možná kdykoli. Nejlépe uděláte, když nám zavoláte na výše uvedené telefonní číslo vpravo. Vezměte prosím na vědomí, že v tomto případě potřebujeme e-mailovou adresu, abychom Vám mohli co nejdříve zaslat fakturu a ubytovací poukaz. Fakturovanou částku zaplatíte v hotovosti u své banky a zašlete nám potvrzení. My Vám zašleme ubytovací poukaz. Obecně můžete rezervovat až 1 den před příjezdem.
Otázka: Je online rezervace závazná?
Odpověď: V zásadě ne. To však záleží na příslušném poskytovateli. U většiny objektů máte na výběr mezi „nezávaznou rezervací“ a „závaznou objednávkou“. Odpovídající možnosti se zobrazí v objednávkovém formuláři, v závislosti na jejich dostupnosti. Rezervace pouze zajišťuje, že nikdo jiný nemůže rezervovat tento dům, zatímco Vy můžete klidně porovnávat cenu a službu. Vzhledem k tomu, že naše ceny jsou obvykle nejlevnější, rádi bychom Vám poskytli dostatek času na jejich porovnání na trhu. Teprve až když Vaši online rezervaci potvrdíte e-mailem, poštou nebo telefonicky, stává se Vaše rezervace závaznou objednávkou. Prosím, věnujte pozornost datu ukončení platnosti nezávazné rezervace. Pokud Vaše objednávka nepřijde do data vypršení platnosti, může si kdokoli jiný objekt rezervovat. Stačí nám zavolat a prodloužíme dobu bezplatné rezervace. Závazná objednávka je oproti tomu okamžitě závazná a nemusíte dělat nic jiného. Potvrzení objednávky od nás obdržíte během několika dnů po objednání.
Otázka: Musím rezervační smlouvu poslat nebo stačí provést online-rezervaci?
Odpověď: Chcete-li, aby byla Vaše online rezervace závazná, můžete si vybrat z následujících možností: telefonát v úředních hodinách stačí k tomu, abyste učinili Vaši online rezervaci závaznou. Potvrďte svou rezervaci odpovědí e-mailem na potvrzovací e-mail, který jste obdrželi po online rezervaci. Vytiskněte si, podepište a pošlete nám e-mailem nebo poštou Potvrzení přijetí Vaší závazné objednávky, vytvořené po online rezervaci.
Otázka: Mohu rezervovat po telefonu?
Odpověď: Telefonát během naší pracovní doby (viz kontakty vpravo nahoře) stačí k tomu, abyste Vaši online-rezervaci učinili závaznou.
Otázka: Jak dlouho trvá, než od Vás dostanu odpověď?
Odpověď: Potvrzení rezervace se uskuteční z pravidla v průběhu 1 - 2 dnů. Krátce před sezónou nebo u obzvlášť žádaných objektů a hotelů, se zásadně žádá potvrzení od pronajímatele, aby bylo od začátku vše v pořádku. To může trvat až 3 pracovní dny. Někteří pronajímatelé reagují bohužel ještě pomaleji. Ale to je výjimka. Naším cílem bylo a je, zajistit pro všechny smluvní partnery co největší jistotu. Máme jen velmi málo reklamací a usilujeme, aby jich bylo ještě méně.
Otázka: Nemohu vytisknout moji zprostředkovatelskou smlouvu!
Odpověď: Pokud nemáte tiskárnu nebo se Vám nedaří smlouvu vytisknout, využijte prosím naši hotline (viz kontakty vpravo nahoře). Tak můžete telefonicky potvrdit Vaši online-rezervaci.
Otázka: Mohu později ještě dohlásit nebo odhlásit osoby?
Odpověď: V zásadě smí být prázdninový objekt využíván jen v tom počtu osob, které byly nahlášeny. Pokud by měli později ještě nějaké osoby dorazit nebo některé nepojedou, informujte o tom, prosím, naším prostřednictvím Vašeho pronajímatele. Tuto změnu pronajímateli sdělíme, aby mohl učinit příslušná opatření. Obsazení nad maximální kapacitu objektu mohou být v jednotlivých případech poptána u pronajímatele. Pokud toto bude možné, bude steží něco namítat - chce Vás získat jako hosty. Ale je to jeho dům a on o tom rozhoduje. V některých případech mohou být požadovány příplatky za další osoby. Za tuto vícepráci může být účtován poplatek.
Otázka: Obdržíme doklad o pojištění zájezdu?
Odpověď: ANO, ke každému zájezdu Vám bude předán doklad o pojištění toho kterého poskytovatele (pojišťovna nebo banka). Při zprostředkování hotelů a prázdninových domů se ovšem nejedná o zájezd, jelikož je příjezd ve Vaší režii. Doklad o pojištění pak není nutný.
Otázka: Počítají se děti do celkového počtu osob?
Odpověď: Ano, děti se počítají jako plnohodnotné osoby. Maximální obsazenost uvedená u rekreačních objektů, nesmí být překročena a to včetně kojenců a batolat. Výjimky je třeba poptat .
Otázka: Objekt byl na internetu zobrazen jako volný, proč nebyla rezervace potvrzena?
Odpověď: To se může krátce před hlavní sezónou stát, když majitel potvrdí současně s Vaší poptávkou ten samý den rezervaci z jiného státu. Svou rezervaci nahlásí většinou až když mu přišla záloha. Tak dochází občas k překřížením. Rádi Vám v takových případech pomůžeme najít alternativní objekt.
Otázka: Je dům opravdu volný?
Odpověď: Pokud jste zadali datum cesty, ve vyhledávači prázdninových domů se zobrazí pouze volné objekty. Tyto objekty můžete okamžitě rezervovat online.
Otázka: Kdy dostanu nájemní poukaz (voucher) a jak se dostanu k objektu?
Odpověď: Ubytovací poukaz Vám zašleme okamžitě po obdržení všech částek, splatných v zemi, kde byla učiněna objednávka. Nejdříve však 4 týdny před nájezdem, abychom zohlednili aktuální informace. Na ubytovacím poukazu najdete doporučenou příjezdovou trasu od nejbližšího většího města ve Vašem dovolenkovém regionu až na místo předání klíčů. Přesnou trasu byste si měli sestavit (promyslet) 1-2 dny před nájezdem. Zde Vám pomohou internetové plánovače cest (např. www.google-mapy).
Otázka: Minimální délka pobytu je 1 týden. Mohu rezervovat i na kratší dobu?
Odpověď: Rezervovat lze všechna zobrazená období. Neexistují žádné povinné minimální pobyty, pokud o to pronajímatel výslovně nepožádá. Období uvedená jako rezervovatelná lze rezervovat také bez příplatků.
Otázka: Co se stane, pokud nebude můj objekt od majitele/hoteliéra potvrzena?
Odpověď: Pokud není Váš objekt potvrzen, můžete bezplatně odstoupit s vrácením veškerých eventuálně zaplacených záloh, nebo změnit rezervaci jiného objektu, podle Vašeho výběru.
FallBack: Bevorzugen Sie Ihre Sprache?FallBack: OKFallBack: Hinweis ausblenden