Hotline Service denně od 9.00 - 17.00 hod.

Česká republiky: 228-888400
ze zahraničí: 00420-228-888400

Otázky k platbám a stornům

Otázka: Jak probíhá platba?
Odpověď: V zásadě nabízíme jako platební metodu BANKOVNÍ PŘEVOD, abyste si mohli před platbou zkontrolovat, zda je vše potvrzeno tak, jak bylo objednáno. Funguje to takto: po Vaší závazné objednávce obdržíte fakturu s přesným popisem objektu, který jste si rezervovali, včetně všech podmínek. Zkontrolujte, zda je vše v pořádku, jak bylo rezervováno. Sdělíme Vám IBAN a částky, které mají být zaplaceny, aby byla rezervace zajištěna. Před datem splatnosti Vám zašleme krátký e-mail s připomenutím. Prosím, nastavte Váš poštovní program tak, aby pošta z domény @ holiday-home.org byla důvěryhodná. Pokud je to možné, nabízíme také další možnosti platby.
Otázka: Mohu bezplatně stornovat?
Odpověď: Ano. Rezervace provedené od 30. ledna 2021 do 31. května 2021 lze bez udání důvodů bezplatně zrušit až 30 dní před příjezdem, s vrácením zálohy požadované při rezervaci.
Otázka: Co se stane, když chci stornovat?
Odpověď: Stornovat můžete kdykoli. Přesná pravidla najdete ve VOP, které byly oznámeny před rezervací, nebo v prohlášení, pokud se liší. Eventuální zvláštní možnosti zrušení se zobrazují v nabídce a mají přednost před pravidly VOP.
Otázka: Jak vysoké jsou stornopoplatky?
Odpověď: Stornopoplatky se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami (VOP), pokud v nabídce nebyla nabídnuta jiná pravidla. Eventuální zvláštní možnosti zrušení se zobrazují v nabídce a mají přednost před pravidly VOP.
FallBack: Bevorzugen Sie Ihre Sprache?FallBack: OKFallBack: Hinweis ausblenden
holiday home používá Cookies, aby Vám poskytovali nejlépe možný servis.OKDalší informace